Hrvatska udruga banaka usvojila je Kodeks oglašavanja

Zagreb, 16. srpnja 2010. - Odbor za tržišne komunikacije Hrvatske udruge banaka usvojio je Kodeks oglašavanja s minimumom preporučenih standarda tržišnog komuniciranja za članice Hrvatske udruge banaka (HUB), ali i bankovne industrije u cjelini. Kao što je naglašeno prilikom osnivanja Odbora za tržišne komunikacije u lipnju 2009. godine, Kodeks će zasigurno olakšati i učiniti kvalitetnijim cjelokupni “proizvodni proces” u segmentu tržišnog komuniciranja te unaprijediti suradnju između banaka kao oglašivača, agencija za tržišno komuniciranje i cjelokupne javnosti. U svjetlu odredaba Kodeksa može se preispitati svaka oglasna poruka članica HUB-a objavljena na teritoriju Republike Hrvatske, ali i drugih sudionika u tržišnom komuniciranju. Kodeks oglašavanja HUB-a obvezuje sve članice HUB-a te oglašivače i medije, kao i sve druge uključene u sustav tržišnoga komuniciranja, koji su pismeno prihvatili Kodeks.
Dužnost je da se upozoravaju oglašivači, agencije i mediji na moguće nepravilnosti i da pokrenu postupak za utvrđivanje pokušaja kršenja pozitivnih Zakonskih propisa Republike Hrvatske i odredaba Kodeksa. Odbor za tržišne komunikacije osnovao je i Sud časti koji će unutar HUB-a davati mišljenja u slučajevima gdje se sumnja u kršenje Kodeksa oglašavanja HUB-a. Članovi Suda časti HUB-a su Gorana Alpeza, direktorica Marketinga i tržišnog
pozicioniranja Zagrebačke banke, Ivana Prgomet, voditeljica Odbora za tržišne komunikacije i savjetnica za odnose s javnošću Hrvatske udruge banaka te nezavisni marketinški stručnjak Kamilo Antolović, prvi sudski vještak za oglašavanje i tržišne komunikacije u Republici Hrvatskoj i član Suda časti HURA-e - Udruženja društava za tržišno komuniciranje.

LinkedIn icon